Helpoin tapa saada viestisi perille
- on kertoa se kulkureitin varrella 55” näyttötoteemissa. Herätä huomiota siellä, missä sinun kohderyhmäsi kulkee.
Näyttötoteemimme on helposti liikuteltava alla olevien pyörien ansiosta. Sen saa mustana, valkoisena tai teipattuna haluamasi teeman, tapahtuman tai brändin mukaan.
Näyttötoteemi sisältää Samsungin laadukkaan näytön ja helppokäyttöisen julkaisujärjestelmän. Julkaisujärjestelmällä ajastat yhden tai useamman näytön sisältöä helposti omalla web-selaimellasi.

79 EUR | KK
Mikä on näyttötoteemi?
Huomiota herättävä ja helposti kustomoitava näyttöratkaisu sopii sekä kiinteisiin asennuksiin, että tilanteisiin, jossa näytön paikkaa halutaan vaihtaa. Näytöllä näkyvä sisältö voidaan ajastaa näyttämään vaikka lounaslistaa arkipäivisin aamupäivällä ja illalla virkistäviä juomia.
Toimitamme toteemit sekä sisälle, että ulos ja aina helpolla kuukausihinnalla. Kaikki koot ja värit – pyörillä tai ilman – yksi tai kaksipuoleisena.
Mitä palvelu- ja tuotepaketti pitää sisällään?
- Kuukausiveloitukseen kuuluu Samsungin valovoimainen ja vaikka vuorokauden ympäri päällä pidettävä 55” näyttö, renkailla varustettu toteemi sekä helppokäyttöinen verkon yli toimiva julkaisujärjestelmä. Julkaisujärjestelmällä ajastat yhden tai useammat näytöt haluamillasi materiaaleilla. Julkaisujärjestelmä toimii näytön sisäisellä mediatoistimella ja ei siis vaadi erillisiä lisälaitteita.
- Kuukausihinta on 79€/kk 48kk alv 0%. Näytön takuu on 48kk.
- Näyttötoteemi toimitetaan käyttövalmiina.
Mitat ja ominaisuudet
- Näyttötoteemi tarvitsee sähkön ja verkkoyhteyden.
- Mitat: korkeus 2012mm, leveys 745mm ja syvyys 490mm.
- Näyttötoteemi on metallirakenteinen.
- Värivaihtoehdot mattamusta ja hieman kiiltävä valkoinen.
Kuinka nopeasti saan näyttötoteemin?
- Toimitusaikamme on tilauksesta noin kolme arkipäivää.

Myymälä on edelleen tärkein media vaikuttavuudelle
Rebl:n julkaisema tutkimus Retail Mediasta esittää perustellun väittämän, että ”Vuonna 2030 vain viidennes kuluttajista aikoo hylätä kaupan. 4/5 tavoitat edelleen hyllyjen välistä. Myymälä on edelleen tärkein media vaikuttavuudelle."
- Merkittävä osa kauppareissua edeltävästä tiedonhankinnasta tapahtuu verkossa.
- Paikan päällä tapahtuva kokemus vaikuttaa paljolti siihen tarttuuko matkaan 20% enemmän vai vähemmän.
- Ostopolun huolellinen suunnittelu kaupassa erottaa sen ollaanko onnistumassa vai ei.
Olemme siirtymässä aikaan, jossa digitaalisella näyttöpinnalla luodaan kaupassa huomiota, informaatiota, lisäarvoa ja siten lisää kauppaa. Varaa aika ja keskustellaan siitä miten asiakkaasi ostoskorista saadaan isompi ja kannattavampi.
Ravintolan väsymätön sisäänheittäjä ja myynninkasvattaja
Mitä jos voisit myydä 100€ enemmän yhdessä päivässä? Se on 36 000€ vuodessa...
- Käytä videota ja liikkuvia elementtejä huomion herättämiseen.
- Ajasta ajankohtaiset herkut ja tarjoukset etukäteen ja päivitä tarvittaessa reaaliajassa.
- Suosittele kaupallisia lisämyyntituotteita päätuotteille.


Näkyvä keino parantamaan sisäistä viestintää
Henkilöstötutkimusten yleinen ja parjattu ongelma on, että viesti ei kulje. Ongelmaa voi purkaa monella tavalla, mutta viestin tavoittamiseen paras keino on tuoda se ihmisten silmille digitaalisesti ja ajantasaisesti taukotilassa tai muussa solmukohdassa.
- Viesti havaitaan aina, kunhan ihminen kulkee näytön ohi.
- Pelkän kuvan ja tekstin sijaan voit käyttää videota, joka kertoo viestin ytimen.
- Solmukohdassa oleva näyttö viestii panostuksesta sisäiseen viestintään sekä sen tärkeydestä yrityksessä.
Helposti, nopeasti ja kustannustehokkaasti





Nimitysuutinen
Tero Soini on ottanut vastuun Docus Displayn liiketoiminta-alueesta.
"Tavoitteenamme on huolehtia nykyisistä asiakkaistamme ja samalla korostaa niitä asioita, joissa Docus on menestynyt erinomaisesti vuosien varrella. Tarjoamme helppokäyttöisiä näyttöratkaisuja, jotka parantavat asiakkaidemme liiketoimintaa, ja tuemme heitä menestymään."
"Ostamisen ja teknologian käytön tulee olla vaivatonta, jotta yritys voi keskittyä paremmin ydinliiketoimintaansa."
Terolla on vahva kokemus kaupasta ja yritysten sisäisestä viestinnästä digitaalisin keinoin. Varaa aika, soita tai lähetä viestiä, niin kerron lisää.
Puh. 040 621 5745
tero.soini@docus.fi
