HERÄTÄ HUOMIOTA

Helpoin tapa saada viestisi perille

- on kertoa se kulkureitin varrella 55” näyttötoteemissa. Herätä huomiota siellä, missä sinun kohderyhmäsi kulkee.

Näyttötoteemimme on helposti liikuteltava alla olevien pyörien ansiosta. Sen saa mustana, valkoisena tai teipattuna haluamasi teeman, tapahtuman tai brändin mukaan.

Näyttötoteemi sisältää Samsungin laadukkaan näytön ja helppokäyttöisen julkaisujärjestelmän. Julkaisujärjestelmällä ajastat yhden tai useamman näytön sisältöä helposti omalla web-selaimellasi.

IMG_7438-1

79 EUR | KK

kollaasi01
Pyydä tarjous näytöstä ja omasta ilmeestä!

Luomme näyttötoteemille haluamasi ilmeen!

Vaihda näyttötoteemin väri, lisää logo tai tee siitä sesongin ilmeen mukainen. Hinta alkaen 250€ alv 0%

  • Erottaudu omalla ilmeellä
  • Rakenna huomiota tarinalla
  • Tuunaa sesongin mukaan
IMG_3678

Myymälä on edelleen tärkein media vaikuttavuudelle

Rebl:n julkaisema tutkimus Retail Mediasta esittää perustellun väittämän, että ”Vuonna 2030 vain viidennes kuluttajista aikoo hylätä kaupan. 4/5 tavoitat edelleen hyllyjen välistä. Myymälä on edelleen tärkein media vaikuttavuudelle."

  • Merkittävä osa kauppareissua edeltävästä tiedonhankinnasta tapahtuu verkossa.
  • Paikan päällä tapahtuva kokemus vaikuttaa paljolti siihen tarttuuko matkaan 20% enemmän vai vähemmän.
  • Ostopolun huolellinen suunnittelu kaupassa erottaa sen ollaanko onnistumassa vai ei.

Olemme siirtymässä aikaan, jossa digitaalisella näyttöpinnalla luodaan kaupassa huomiota, informaatiota, lisäarvoa ja siten lisää kauppaa. Varaa aika ja keskustellaan siitä miten asiakkaasi ostoskorista saadaan isompi ja kannattavampi.

Ravintolan väsymätön sisäänheittäjä ja myynninkasvattaja

Mitä jos voisit myydä 100€ enemmän yhdessä päivässä? Se on 36 000€ vuodessa...

  • Käytä videota ja liikkuvia elementtejä huomion herättämiseen.
  • Ajasta ajankohtaiset herkut ja tarjoukset etukäteen ja päivitä tarvittaessa reaaliajassa.
  • Suosittele kaupallisia lisämyyntituotteita päätuotteille.
woman walks by the restaurant where she sees interesting offer on digital signage pylon
woman sits in the office break room in the front of the digital signage where she sees interesting internal news

Näkyvä keino parantamaan sisäistä viestintää

Henkilöstötutkimusten yleinen ja parjattu ongelma on, että viesti ei kulje. Ongelmaa voi purkaa monella tavalla, mutta viestin tavoittamiseen paras keino on tuoda se ihmisten silmille digitaalisesti ja ajantasaisesti taukotilassa tai muussa solmukohdassa.

  • Viesti havaitaan aina, kunhan ihminen kulkee näytön ohi.
  • Pelkän kuvan ja tekstin sijaan voit käyttää videota, joka kertoo viestin ytimen.
  • Solmukohdassa oleva näyttö viestii panostuksesta sisäiseen viestintään sekä sen tärkeydestä yrityksessä.
YLI 100+ ASIAKASTA LUOTTAA MEIDÄN RATKAISUIHIN

Helposti, nopeasti ja kustannustehokkaasti

Docus Display on kotimainen yritys, jonka tavoitteena on tuottaa asiakkailleen enemmän lisäarvoa ja tuottoa kuin nykyisillä ratkaisuilla. Liiketoimintamme perustuu yrittäjyyteen - haluamme menestyä yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Liiketoimintamme muodostuu digitaalisuutta hyödyntävistä tuotteista ja palveluista – laatu, helppokäyttöisyys ja kustannustehokkuus keskiössä.
Tero Soini otti Docus Display vetovastuun

Nimitysuutinen

Tero Soini on ottanut vastuun Docus Displayn liiketoiminta-alueesta.

"Tavoitteenamme on huolehtia nykyisistä asiakkaistamme ja samalla korostaa niitä asioita, joissa Docus on menestynyt erinomaisesti vuosien varrella. Tarjoamme helppokäyttöisiä näyttöratkaisuja, jotka parantavat asiakkaidemme liiketoimintaa, ja tuemme heitä menestymään."

"Ostamisen ja teknologian käytön tulee olla vaivatonta, jotta yritys voi keskittyä paremmin ydinliiketoimintaansa."

Terolla on vahva kokemus kaupasta ja yritysten sisäisestä viestinnästä digitaalisin keinoin. Varaa aika, soita tai lähetä viestiä, niin kerron lisää. 

Puh. 040 621 5745
tero.soini@docus.fi

tero soini

Vielä ehdit mukaan talvisesonkiin!